vafasen


Jag har fortfarande läsare kvar, sinnes sjukt ju! men rätt kul endå. kände mig lite tvungen att uppdatera, kan ju börja göra de en ggn i halvåret. :)
vad har hänt? gubben flyttar ut idag, rätt skönt att slippa leva PÅ varandra, särbo numera, eller varannan natt relation som vi valt att kalla de.. :)
veckorna springer iväg och v3 i januari har jag gjort mitt första år på ssk utbildningen, känns sjukt. ett år sen? och jag börjar redan fundera på hur min sommar kommer se ut, vill ju spendera 3 v i kanada, vi får se hur de blir med det. sen vill jag faktiskt jobba nästa sommar. saknar faktiskt lite jobb. men går inte ut med än vart jag tänker söka, blir nog inte så spännande arbete denna sommar då jag vill bli varm i kläderna med hela omvårdnads delen, så ngt boende av ngt slag blir bra till sommaren. annars så går pållen bra, bilen och sjöräddningen med.
besöken till nynäs kommer minska RADIKALT till v3. det är praktiken som ställer till de. :( BUUU!
men sånt är livet, hatar endå färjan vinterhalvåret, speciellt hösten då båten blir en kräkbåt.
nej nu ska jag iväg och käka L U N C H med iza! Tjolahopp trogna ni!

Kommentarer
Postat av: Anonym

meeeeer".

2012-12-08 @ 16:51:29
Postat av: Anonym

&<
0-+3

2012-12-17 @ 22:50:06
Postat av: Anonym

!

2013-01-07 @ 22:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0