ny vecka, inte en möjlighet....


brukar vara taggad & kämpa mig igenom exempelvis skola, men just nu har all luft gått ur mig, denna 5 veckors kurs borde vara minst två månader. jag orkar inte trycka in mer i huvudet, inte en sekunds motivation alls, och givetvis har vi tre tentor denna vecka, två imorgon och en på fredag. bläää MEN snart sommarloooooooov!!
idag är de ganska mulet på ön så jag kan inte ens sola när jag vägrar att plugga. funderar på att smälta maten en stund till och sen gå en shoppingrunda. de brukar lindra såren :)
pusshej!


grabbarna tog sitt första dopp igår :)
sedan blev de sjukt god middag med rasmus tårta som efterrätt, firade åsa på morsdag. som jag saknat de



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0