koutsläpp & plugg & annnie fest


snabbt jädrans inlägg för nu har jag brottom. idag ska jag & min studiegrupp åka iväg på landet och se koutsläpp hos annies föräldrar, sen luncha & plugga. & ikväll ska vi fira damen som fyllde år i fredags. trerätters & alkohol (för dem andra), ingen farlig "gå upp i viikt i onödan"-dryck för mig! ;) måste hinna mitt tredje varv runt muren också, satan va tungt de var igår! well, jag gnäller inte. jag är NÖJD med mig själv & ångrar inte att jag njutit av livet. folk verkar inte förstå att dem är dumma på sina bloggar. självförtroende människor? de sexigaste som finns!!
Puss hej!


Kommentarer
Postat av: mor

Konstigt att inte kon fick heta KOSSIS;)

Hör av dej, när du kan och vill. P:K

2012-05-16 @ 20:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0