jag är så bra, trallalalallala


helgen i nynäs blev överlag bra, lugn och skön precis vad jag och raz behövde. komma ifrån ön & bara spendera lite tid tillsammans. de blev mys med tjejerna, aya någon halvtimma, mycket sömn, promenader och god mat! tusen tack till mina fina vänner som bjuder på fika, skriver så fint i sina bloggar & hör av sig varje gång jag är på g hem! ni är bäst!
men väl tillbaka på ön & måndag, bästa dagen att införa nya rutiner! jag har ju varit så duktig och börja "sluta snusa" har inte snusat snus med nikotin sen den tredje maj, nu blir de nikotinfritt snus till raz slutar med plåster då jag slutar helt med de nikotinfria också. har känt mig redo att börja träna hela helgen så idag efter plugg med gruppen så tog jag ett varv runt muren, lite extra då jag inte orkade springa bland allt folk så 3,4 km +. sjukt nöjd för att inte ha tränat på en månad. jag är så duktig!!

nu blir de banan vatten & lite simpsons.
nervsystemet & magetarmkanalen får vänta till något annat tillfälle.... typ i sommar på en filt på tofta! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0