day before d-day


imorgon är de stor stora tentan, hade inte allt skit hänt under denna kurs hade jag förväntat mig att bli godkänd imorgon. men jag kan inte ha hur höga krav på mig själv som helst. så imorgon ska jag gå dit, kika in provet. svara på de lilla jag kan & gå hem och ta de lungt. bara vara nöjd att jag ens gick dit! :) sen får jag väll plugga ikapp i sommar, känns endå viktigt att kunna människokroppen så de gör mig inget :)
jag beställde ett nytt litet simkort från comviq i fredags, i måndags natt spärrade dem mitt gamla & jag har inte fått ngt nytt, så idag är tredje dagen utan telefon. GREAT!
igår trillade de ner lite extra energi i min brevlåda, i form av ett fint litet ploppkärleksmeddelande, blev faktiskt rörd! så tusen tack för de :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0