vill fortfarande inte


idag vill jag verkligen inte, de är fredag. men oavsett dagens namn så är de tentaplugg som gäller. folk ska på roligheter ikväll och jag ska sitta hemma ute på landet & plugga. men livet måste ha sina dalar för att man ska uppskatta de positiva.
igår slutade jag plugga när raz slutade & vi åkte ner till hamnen för att mata fåglarna. han var rädd för fåglarna så de blev att jag matade.




på två dagar har jag lyckats inhandla 3 par blommiga skor. jag är ju svag för blommigt, tantblommigt. men de är liksom jag.
igår svängde vi förbi min blivande bostad också, jag har kärat ner mig i en klädhängare som jag bara MÅSTE ha, ville se om den gick in på höjden. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0