söndagkväll i nynäshamn


helgen har varit fullspäckad & så jäkla bra. blev ungefär som planerat. har hunnit haft mys hos frugan, träffat elin med man & bowlat, loppis med liz & middag med en ny hemkommen pappa & eivor. skridskoåkning med raz & massa mys helt enkelt. det är sånna här helger jag tänker se tillbaka på när jag gräver mig ner i mina tentor.
raz sitter på båten hem till ön & jag har fått lite kvalitetstimmar med mig själv. fått lite plugg gjort inför imorgon & är redo för en dag i skolan.
dock så tänker jag stunta i min förkylning & hosta för nu har min kropp fått alldeles för många veckor på sig att bli frisk men inget hjälper. så imorgon tänker jag starta dagen med en promenad OM jag hittar mina hörlurar till mp3n. detox vecka är även planerad, dags att bli lite fräsch & pigg igen, passar perfekt till våren.
tänkte faktiskt stanna i nynäs några veckor men studierna tillät inte de, grupparbeten i veckan så jag fick lite förhinder. men de kommer fler möjligheter till de. godnatt alla goda människor!



trött kille efter en helg med mig :)

Kommentarer
Postat av: mooooii

Tur vi inte hann i söndags, tror elliot har influensan.. Fast en ny varriant. jag har döpt den till varannan dag sjukan, VDS.

berätta det på sjukan attjag upptäckt en ny så jag kan bli kändis 8]



Meen är du på ön eller inte nu?

2012-03-13 @ 00:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0