jag vill inte


vill inte skriva om äckliga tentor i bloggen, de sprider absolut ingen glädje och väcker bara ångest hos dem studenter som är duktiga och pluggar. men mina dagar styrs av denna tenta. denna tenta är mitt liv. inte för att jag lägger ner hela min kropp och själ för att skriva en bra tenta, men för att den är de största vi haft i denna kurs. 7 frågor, jag har precis börjat på fråga 3. de är inlämning på måndag. alla som kan räkna ut 1+1 lär ju förstå att de blir en plugghelg för mig. och alla som känner mig kan räkna ut att jag inte kommer att sitta inne i helgen och se alla vänner hitta på roliga saker. nej nej nej, jag måste komma på ngt bra. som får tentan att bli klar snabbare, hmm.. sluta blogga. sluta fila naglar stup i kvarten, sluta springa på stan och shoppa, sluta ta sovmornar, SLUTA GÖRA ALLT UTOM ATT PLUGGA. självdiciplin = 0. jag äger ingen, går de att köpa lite självdiciplin ngnstans? KILL ME!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0