detox dag 4, 5 & 6


sorry för dålig uppdatering, har haft fullt upp i helgen.min helg började i torsdags då de blev middag hos raz kompis med lite vänner, skippade deras hockey tittande och drog till gymmet med emmilie, jag var som ett litet barn i en godisaffär som skulle pilla på allt och träna allt på samma gång så de blev inte så effektivt. men de blir så när man inte varit där på länge. rastade iaf benen 15 min på löpbandet.
fredagen blev de middag hos karl,bulgur och kyckling. igår hade vi en pysseldag, åkte till en strand och plockade stenar, köpte färg och limm och gjorde trädgårdstomtar i några timmar. riktigt mysigt att sitta i en snickebod med trädslöjdsbänkar som man hade i skolan & bara pyssla av sig lite. på kvällen gick vi ut (jag var nykter såklart) och var sjukt trött så jag körde hem lite folk och sen åkte vi själva hem och sov. idag har vi degat  hela dagen, åt våfflor hos rasmus föräldrar. kollade på the beach, nostalgi osv. nej nu orkar jag inte skriva mer.
veckan kommer att bestå av plugg & träning, de hoppas jag iaf! puss & gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0