havet stormar, men jag blir inte sjösjuk


1 februari kära blogg!
känns så skönt med ny vecka & ny månad, har liksom alltid älskat de, känns som att man laddar upp med nya batterier & ny motivation till saker & ting.
i fredags blev de kalas med emmilie, sån attans bra kväll hade jag. sen på lördagen låg jag bakfull hela dagen, brukar verkligen inte må sådär dagen efter (börjar jag bli gammal?), i lördags var de klassfest, blev som en förfest till utgång på munken (om de säger mina läsare ngt? jäkla fastlänningar) ;) kul kväll med dans & mycket skratt på pop/rock, vinyl & schlager golvet!
söndagen kollade jag på hockey, åt thaimat & kollade film. bästa bakisdagen på länge.. sov över hos min nyfunne vän Ninni, och fick den bästa väckningen på länge. av Alex 3 år, me <3 hennes barn!
igår hade vi obligatorisk träff på högskolan & lasarettet, fick ett nytt kort (ogillar verkligen dem där korten). men men.. idag började jag plugga till tentan imorgon. gick på helg onsdags morse förra veckan & de var verkligen inte särskilt bra! men jag har ju börja leva i nuet (litet nyårslöfte kanske). så duktig med dum catarina! :)
tog paus från plugget & tog en promenix i de underbara vädret som gotland bjuder på idag. älskade sol, älskade minusgrader (trodde jag aldrig jag skulle säga efter levt i norr), men de är faktiskt mys med några minus i solsken. whatever. bjuder på lite bilder sen plugg all night looooong, eller? :)











utanför mitt fönster idag (LANDET!)





mitt studierum (identiskt m. mitt sovrum)





mitt hem t om. 30 april



förstör bloggen med detta bildinlägg så nu slutar jag ladda upp..
vi kan ju tacka min älskade fru sara för kameran, utan henne hade jag inte kunna dela med mig av detta! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0