första skoldagarna


De är bara tisdagkväll, TISDAGKVÄLL! med alla dessa timmar jag varit vaken (sen måndagsmorse) borde de fasen vara lördag nu. jag kämpar för att hålla mig vaken om dagarna eftersom jag måste ställa om dygnet, men idag när jag kom hem från skolan slank lite thaimat ner & sen sov jag som en björn i ide på soffan, FY MIG. så nu bör jag åka till gymmet & göra av med lite energi. 
dagarna går bra, är i skolan mellan 9-16 ungefär, men imorgon & torsdag ska bli längre. och imorgon ska jag börja dagen med en föreläsning på 3 timmar.. förstår ni hur min kropp känner när den sitter still i 3 timmar, jag exploderar, jag måste fasen hålla tillbaka för att inte få utbrott & skrika som en gorillakvinna, de går nog bra... 
har redan träffat min studiegrupp & dem verkar lika "pluggsugna" som jag, så vi kommer nog peppa varandra bra.
nej nu måste jag ta vara på dem timmarna som är kvar på detta dygn... 

på torsdag åker pappa utomlands i 7 veckor, de är han värd. pappa på äventyr, igen.. ME LOVE YOU!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0