förlåt för dålig uppd.


hej alla mina kära!
flyttade över på fredagen med kvällsbåten, var rätt svårt att hitta hit i mörkret eftersom jag bor ute på landet. men idag är de tisdag & jag har till och med lärt mig genvägen till stan (så duktig jag är). men iaf, i lördags fixade jag internet inne i visby & inhandlade även nödvärdigheter till lägenheten. i söndags åkte jag & träffade jag min studiekamrat som bor i vibble, vi studerade & hade massa tjejprat.
på måndagen träffades vi hela studiegr (5st/halva klassen), och diskuterade första uppgiften vi fått, satt mellan 9-15 & mycket blev gjort men vi vart inte så mkt klokare efter tyvärr, min käre vän sov över hos mig inatt. vi hade flera timmar att studera andra delen på uppgiften men fick inte mycket plugg gjort för de. men de löste sig idag när vi träffades på högskolan igen.
hennes barn är verkligen underbara, tre stycken härliga pojkar har hon, så vill jag spela wii med galningar så är de till vibble jag ska åka. skulle vara intressant att  veta hur många kalorier jag brände på en boxningsmatch mot lucas. :) well well..
imorgon har jag min första "eximination", är som ett skypemöte med en studiegrupp som jag INTE pluggat med tidigare, om två vetenskapliga artiklar, de får gå som de går. kan inte bli mkt klokare på texterna just nu, så nu får de vara. :)
kom hem kl 13:30 från högskolan idag & la mig direkt & kikade på World trade center-filmen & somnade. vaknade vid 17 tiden & bestämde mig för att plugga lite till, men nu får de vara. ska inte skriva om mitt plugg i bloggen något mer, de känns liksom inte bra. blir sån press på mig då :)
bestämde mig idag för att belöna mig själv efter varje delmoment i kurserna. klarar jag den största delen på onsdag nästa vecka ska jag fixa en nagelförlängning (som jag varit sugen på sen studenten, men de passar inte riktigt så bra med stalljobb & lumpen som jag sysselsatte mig med efter).
TJAAA!!



med frusna ärtor, högtalare & disney musik kan till och med en iskall lägenhet ute på landet bli helt ok tillslut..
så tumme upp för Gotland & människorna här (än så länge.. ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0