en gång för alla!


igår kväll trillade de in en kommentar på ett inlägg från i somras som fick mig att förstå att jag måste reda ut lite saker här i bloggen. jag förstår själv att de är fler ovänner än vänner som läser min blogg, för ovännerna är nyfikna på mina misslyckanden & stör sig på mina framgångar. medans vännerna mina vet allt om mig & min vardag (därför behövs inte bloggen för dem), och dem vänner som läser bloggen exempelvis Sara som är en nära vän, hon vet direkt vilka blogginläggen som är tillägnade vem! 
så nu ber jag "er" att sluta tro att varje negativt laddat ord eller mening är till en viss person, eftersom de på senaste tiden har rammlat in en, två & tre kommentarer, facebook mail osv. är de så att ni tycker att jag proviserar i bloggen & att ni tar åt er så hemskt mycket av allt negativt som skrivs så snälla sluta läs
de är bara jag & mina närmsta som förstår vem eller vilka inläggen är riktade mot, så sluta "ta åt er" för att ni en gång varit ngt negativt i mitt liv.
Tack på förhand guds änglabarn!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0