2012-01-20 Hej då nynäshamn & alla kära


klockan är strax tre & jag klev upp i tid idag så jag skulle hinna hälsa på miss sara & hennes underbara barn & hund innan jag nu måste packa. thaimat & mullers bakelser blev de. gud vad jag älskar er!
anländer till gotland 23:20 typ, så de blir raka vägen "hem" för att packa upp & sova. känns inte ovanligt att kalla en osedd plats för hem, hänt flertalet ggr innan.
och nu till packningen, de spelar ingen roll om man lämnar nynäs för en natt eller flera år, man glömmer alltid saker som man kommer på i efterhand. ska bara försöka att inte glömma så mkt som jag brukar göra. men allt går att köpa nytt så de är ju skönt att kunna ha de i baktankarna! 
nu måste jag ta mig i kragen & börja packa in allt bös i bilen.
puss på alla fina människor som stöttar mig & hjälper mig i ur & skur!
/ en evigt tacksam catarina!


True colors are beautiful, Like a rainbow

Kommentarer
Postat av: Andrea

Jag kommer att sakna dig jätte mycket!!! Jag kommer och hälsar på dig någon nång, jag lovar!!! =)

2012-01-21 @ 10:12:11
Postat av: Anonym

Jag kommer att sakna dig jätte mycket!!! Jag kommer och hälsar på dig någon nång, jag lovar!!! =)

2012-01-21 @ 10:20:22
Postat av: iza

LOVE U!!!!! <3

2012-01-23 @ 22:11:32
URL: http://izabergstrom.blogg.se/
Postat av: catarina

fina älskade kära vänner! de är ni som får mitt att stå, alltid välkomna!!!!!

2012-01-31 @ 14:25:53
URL: http://goforwhatyouknowisright.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0