2012-01-13


mån - torsdag hade jag ätit "sunt" hela veckan, sen igår blev både jag & iza sjukt sugna på choklad, vi kilade ner till affären & handlade de vi blev sugna på. Efter en halv 150g marabou blev jag äckelmätt.. 
Klockan slog 18:30 & jag följde med petra till stallet för att borsta & mysa med henne och lite hästar. när jag kom hem åt jag en bit av en smörgåstårta & tittade på biggest looser, utan någon fysiskaktivitet under hela dagen. blev lite sur på mig själv så jag tog min nya lillbil & gasade till gymmet. löpbandet var upptaget så de fick bli crosstrainern 10 km, 235 kalorier. gick in på kaloritabell.se för att se hur mkt skit de är i sånt man lätt trycker i sig till vardags, och NU JÄVLAR HAR JAG BESTÄMT MIG, LITE SKÄRPNING EKSTRÖM!
blev brutalt äcklad av alla kcal man får i sig helt i onödan, min fika framöver är mitt söder té & frukt (och till dem som påstår att frukt inte är nyttigt, låt mig kopiera från proffsen ;)

"De är proppade med vattenlösliga fibrer (de bästa fibrerna), antioxidanter, vitaminer, mineraler och långsamma kolhydrater. Dessutom är det inte mer än 10-15% kolhydrater så i princip kan du äta kilovis med frukt varje dag utan att det är några problem. Man blir i regel mätt innan det blir för mycket."

nu ruttnar jag på bloggen för att den fuckar så, tja! 



min sallad: sallad, tomater, majs, kikärtor, stekta champinjoner, linfrön, gurka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0