2012-01-09


denna gång vänder jag allt till min fördel, att jag varit ärlig sen den allra första gången vi träffades. tänker inte vara ledsen eller ha en enorm klump i magen en sekund till för din "skull". satt nämligen & bläddrade igenom en väldigt lång & gammal sms-konversation, la lite datum på minnet & kunde tillslut räkna ut att 1 + 2 = 3! 
du kanske inte heller varit oärlig, bara har olika syn på vart gränsen går. typ som en kulturkrock fast med samvete & känslor..
skillnaden var kanske att mina sår är läkta...



tar därför denna vackra vinterdag till att göra de allra bästa av. promenix ner till stan, träna, handla studiemedel & kanske en detox om jag känner för de! Helt ensam, sköönt! 



en glad & lycklig catarina med finfina carro!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0