så sjukt trött man kan vara


min fina vän blev inskriven på sjukan över helgen, så de blev barnvakt från lördag kl 14 till morgonen därpå. hämtade henne på sjukan och sov i vibble en natt till. idag gick vi ut på våran första "praktik". kom hem vid 14:30 & toksomnade på spikmattan efter en varm dusch. vaknade för en stund sen och är nu mätt och belåten. dags att stänga ner fb chatten & dyka in i tentan, men de krävs fan mod för att ens öppna dokumentet. hur ska jag hinna till onsdag? tur att rasmus är borta säger jag bara.. :) saknar mina fina hemma i nynäs, en extra puss till min sara som tar hand om sjukt barn, mindre kul liksom! PUSS



mina fina vildingar!

Kommentarer
Postat av: PUSS

a vi har en jävla tur som bor i sverige iaf. Här bryr sig poliserna iaf lite mer än att rycka på axlarna (hoppas jag)

2012-02-27 @ 22:52:10
Postat av: Elin

I MISS YOOOU!!!!!!!!

2012-02-28 @ 09:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0