oj hoppsan saaa!


helgen bara sprang iväg utan att jag knappt hann tänka. fredagen spenderades på högskolan, sen var de dags att hem & äta och byta om för hockey & filmkväll. lördagen spenderades i hallundabacken för pulkaåkning med ninni & hennes barn. på kvällen blev de middag på surfers & en liten utgång. idag har jag skrivit klart de sista på arbetet som ska vara inlämnat imorgon, hos min gotlandsfavorit emmilie såklart! :) gullunge som hjälper till när en annan inte fattar något!
veckan är bara plugg & lite träning inplanerad, vill verkligen kolla upp mitt schema & försöka komma iväg på en liten trip någonstans. men de känns omöjligt just nu, kursens tyngsta delmoment börjar imorgon & besök i huddinge ska göras tre dagar om två veckor 15-17 februari. sen är de dags för pappa att komma hem & då kommer han på besök, så tiden bara springer iväg.
sen har jag börjar fundera över sommaren, ska man vara gotlandsbo eller ut & fara & flänga? ska man jobba eller bränna sparpengarna.. hm hm hm ...
de löser sig. pusshej!



mysbarnen & ninni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0