kanske har jag tid för bloggen endå


skönt att komma in i vardagsrutinerna igen, efter besöket på ki förra veckan vart helgen fullproppad av roligheter & de är tur att jag får min privata pluggtid under vardagarna, från att jag vaknar (sovmorgon varje dag) till rasmus kommer hem från jobbet. om han inte hade jobbat hade jag inte fått mkt gjort, och de jag hade gjort hade varit långt ifrån godkänt. denna morgon har jag varit ruskig effektiv. mer än halva dagens plugg är utfört så om jag ska vara extra duktig denna fettisdag ska jag hämta tvätten & träna också. kanske kasta in en ny tvätt till och med.
förutom att plugget går relativt bra så tänker jag på min älskade pappa tusen gånger varje dag, någonstans i chile befinner han sig nu. har de säkert varmt & skönt i underbart sällskap (får vi hoppas), men vill faktiskt träffa honom nu, dock är de drygt en månad kvar till han sätter sina fötter i sverige igen. de tycker jag känns BUUU!!
emmelie följde med på fotbollen igår, de var kul. fick ett sms om träningsvärk imorse, bra bra! :)
dags att dyka ner i ett arbete så de kan bli inskickat någongång, hoppas alla är nöjda med sin tjockisdag precis som jag är än så länge! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0