2012-02-20


godmorgon samtliga! rätt kass uppdatering, men jag har verkligen inte haft tiden. besökte skolan förra veckan, tog tisdagkväll båten till nynäs, plugg & skola hela dagarna till fredag kväll då jag tog båten tillbaka hem till gotland.
anyway, kommer inte ha så mkt tid med bloggen framöver, plugget & kompisarna kommer först. och träningen. fotboll på måndagar, sen måste jag verkligen komma igång resten av veckan också! :)
men händer de ngt spännande så är de självklart jag kommer att dela med mig av de.
helgen spenderades med fina vänner, på fredagen kom jag med båten 00:20 i visby, så de var bara hem och sova. lördagen var de hockey, massa mys, gå på stan & sen på kvällen mysmiddag med folk & sen utgång.
OCH JUSTE! igår så gick vi längst adelsgatan och då kom de en collie hund & hälsade på oss utan ägare, sen vägrade den lämna oss och ville helst följa med in på fiket. men killarna gick in och jag satt utanför och väntade på att en ägare skulle dyka upp. men icke! så efter en pling & promenad till farbror blå så var dagens goda gärning gjord. hunden hamnade i värmen efter lite förvirring på stan. jag döpte honom till max! :)
nej nu måste jag plugga, pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0