2012-02-12


okej, lite uppdatering då gott folk!
skolan har fått sin första törn & gr arbetet har väll inte riktigt fungerat som de borde i veckan. men med hjälp av alkohol, fina vänner & dans igår så är de nu glömt. jag har varit på 5 matcher i hockeyn totalt sen jag flyttade hit & de är ett skämt att de har varit 5 bittra förluster..
vägarna är glashala, bokstavligen. jag har tydligen inte berättat för er om när jag fick min första "rundtur" här på gotland, skulle visa en kär klasskompis vart jag bodde och påvägen från Endre så körde kvinnan ner i diket, långt jävla ner i diket också. så där satt vi. eller låg. som tur var är gotlänningar snällare i själen än fastlänningar så bilen vi mötte åkte och hämtade planetens störta traktor om precis lyckades dra upp oss. så nu är de min skräck att hamna i diket.
nåväl, besök i hemstaden från tisdagkväll till fredag (alt. över helgen), skolan ons, tors, fre. så hinner bara boka några kompisdejter dock.. världens bästa klasskompis bor hos mig så får sällskap dag som natt, blir mys!
snart alla trams hjärtans-dag. den firas med en nyfunnen vän imorgon (lite i förskott alltså), antingen på max med världens godaste hamburgare, eller med räkmackor (jag planera), såå romantisk tjej..... :D

tjolahopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0