så glad!


Fredagen spenderades hos raz föräldrar på påsklunch, tog båten över själv och blev upplockad av kära sofie för att inhandla sallad och ha myskväll. körde en sleepover hos henne. lördagen åkte jag och padre in till länna sport för att inhandla inlines. jag ska verkligen kunna transportera mig själv på dessa i sommar utan att dö! påskmiddag med pappa och eivor på heimdal. sedan plocka upp elin och liz för att åka på förfest hos finis tessan. ner och kolla in sjökrogen & hem i lagom tid för att sova. idag har jag tagit en promenad med liz i ca 2 timmar, eller jag åkte och hon gick. inte ett skrubbsår än så länge. behövde lite stöd i nerförsbackarna då jag inte kan bromsa när de går nerför. idag ska jag hem till eivors mamma som fyller år, ikväll får vi se om de bli till att vila upp sig eller ngt. Pusshej!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0