im baaack


yes, efter en sjukt skön helg i nynäs så var de dags på tisdagskvällen att åka hem med kvällsbåten. en prins stog på terminalen och plockade upp mig, och nu är anatomikursen igång. förmodligen bland de fetaste kurserna vi kommer ha under dessa år. seminarie med läraren och studieungar om typ en timme. sedan självtest & sen H E L G! en så jävla välförtjänt helg. men eftersom raz ska ner och käka på hp och jag inte vill följa med så kanske de blir plugg i min ensamhet, frivilligt. en fredagkväll. ganska kaxigt. eller så checkar jag vädret & drar inlines ensam första ggn. :) blir nog toppen! sorry för uppdateringen men ni vet ju att jag har kul eller pluggar som en häst när jag inte uppdaterar. oj snygg text. whatever...


Kommentarer
Postat av: pappa

bra text behövde inga brillor kram

2012-04-13 @ 19:06:52
Postat av: mor

Min prinsessa av september,du hörde inte av dej;(

2012-04-13 @ 19:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0