vissa dagar..


vissa dagar saknar man saker mer än andra. lite för lite sömn & bra musik kan sätta de flesta tankarna i spinn..
ALLT kan komma in i detta spinn, min pappa, min syster, mina allra finaste vänner, gamla minnen, allt!
ibland gör de ont att vara många mil hemifrån. norrland är värre än spanien, där hade jag fina runt om mig som såg på mig när något var rätt och fel. jag behövde inte säga ett endaste ord, dem förstod mig. desutom var farfar min fina klippa som man alltid kunde luta sig mot. slå en pling eller två om man behövde.
 juste nu sitter jag på jobbet, förkylningen är just nu min "bästavän" men blir nog av med den till de är dags att åka hem, perfekt! :) Imorgon blir de ligga inne och kura mig & åka in och handla..



perfekta "välkommen hem från fält"-presenten? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0