jag har hittat mitt kall...


Tror jag ska bli städerska, är så felfri på att städa! idag har jag sprungit runt från rum till rum och städat. den stationära datorn tänker jag kasta ner i källaren, drog bak garderoberna i hallen och vips så blev lägenheten dubbelt så stor. imorgon ska tjejerna kunna gå runt tapasbordet så matsalsstolarna ställde jag in i mitt rum, HUM.. OGILLAS! mitt rum borde inte ha ngt annat än MINA möbler i sig, men de får funka för två nätter.
Fixade även polons andra nedslag från besiktningen, så nu är de bara vajern till handbromsen & inställningarna till halvljuset som skall fixas, vilken mekaniker jag är.. haha tack pappa! 



Kolla, stolarna får mina ögon att gråta blod! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0