280911

Och detox dag 6 (?). har iaf en detox kvar, så antar att de är sjätte dagen. mått helt ok hela veckan, känner mig piggare. somnar vid 23 tiden och vaknar vid 7 pigg & glad, så de tackar vi för! har sysselsatt mina lediga dagar med att baka. Lussebullar, choklasbeskvier och bullar har de blivit och de är så svåååårt att hålla fingrarna i styr, men jag är nöjd. självklart har jag ätit av mina bakelser, men inte alls så mkt jag trodde att jag skulle göra! och jag blir mätt sååå mkt snabbare nu. hyn är bättre än någonsin & självklart är de inte detoxen som gör allt, ändring i kosten har ju hjälpt till på traven såklart. nog om de. blir nog en till detox fast 20dagars inom en snar framtid.
Två jobbpass i veckan som de ser ut nu, blir nästan lite föör mkt dötid, när jag inte bakar spelar jag cod, & när jag inte gör de åker jag och handlar. så de är väll mina tre största sysslor just nu. tänkte åka hem om några dagar, saknar pappa.. IGEN!








vill hem & mysa med min fina lampa som jag fick av pappa förut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0