underbara dagar


hösten börjar krypa sig på, de var riktigt mörkt när klockan ringde imorse. folket vid frukosten trodde dem hoppat upp en timme för tidigt. jag tycker de är rätt mysigt, även fast de är svårare att hoppa ur sängen på morgonen. nu regnar de så de står som spön i marken. MYS, på riktigt! 
 Gårdagen spenderades med att mysa hela dagen, vart få timmar med sömn natten innan, så jag sov till 12tiden, sen blev de frukost, åka & handla & sen baka. Hallongrottor & kärleksmums. ni kan få bilder sen. ogillar bloggar utan bilder & då ska inte jag bjuda på en sån blogg.
 Tanken var ju att jag skulle sätta mig på flyget hem imorgon, och kramas med min fina pappa. men han har bestämt sig för att åka till Madeira & bo på 5 stjärnigt hotell.. happ! Får nog åka hem & vara en kreativ catarina & hitta på massa annat ist. de mesta är bättre än luleå just nu.. 
Amanda Marshall - let it rain, MYSMUSIK i regnet! :)

You can never make the
same mistake twice.
Beacuse the second time u make it, its not a mistake.
Its a choice! ;)






Bojkottade kanelbullensjävladag, hallongrottor & kärleksmums ftw! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0