dubbelkär


förutom att jag har missat 3 dagars socialt liv är de faktiskt helt ok att ligga hemma & vara sjuk. bara få vara helt ensam för några dagar, kvalitetstid med sig själv. jag har alltid varit ett underbarn på att sysselsätta mig själv, och de är jag fortfarande. har sällan tråkigt. 
men nu måste jag ta tag i en sak, kan avslöja att jag tänkte söka högskola till nästa termin om jag känner för att börja plugga då. man kanske ger studierna en termin eller två sen tar sabbatsterminer & flyr landet. eller så tar man distans plugg & drar härifrån.. de är just de jag inte kan bestämma mig för. blir nog som vanligt att jag gör något spontant, som jag inte ens trodde om mig själv.. 
idag känner jag mig grymt mkt bättre, tror jag ska röja upp här hemma. sen knalla iväg till en av mina favoritplatser.. 
och förresten! jag är dubbelkär, i två liksom. dels mw3 som snart släpps. sen i christopher, en dansk..
http://www.youtube.com/watch?v=79papIkhFjE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0