den där gud hade hjälpt mig nu om han fanns....


lagom mysigt kaos i mitt huvud just nu, fast de är bra mysigt kaos. kaos som kommer försvinna efter ett knapptryck. och ja! de handlar om högskola. förstår inte hur svårt de kan vara egentligen.. ska ju bara söka för att ha ett till alternativ i vår om jag inte har några planer alls. 
morgonen har iaf spenderats med att röja upp svinstian sen jag var lite sjukling, nästan klart. blir nog ge sig på virkningen igen, ta en promenad runt hamnen & sen laga någon favorit lunch/middag! :)
var och med vem kvällen planeras med får ni inte veta. sådeså. PUSS

Ingen kan få dig att känna något du själv inte känner..



nejvisst! saknar inte alls dessa stunder när hösten smyger sig på i rövsverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0