12-10-2011


Var ligger landet där man böjer bananerna?

Yes, lite sånt humör är jag på just nu, måste få upp humöret nämligen. hade en jädrans pissnatt, somnade inte förns 05:30 typ, och så skulle jag upp 06:30. Grattis Catarina, du är såååå duktig! :) Men somnade om någon timma & nu har jag & vovvsingen tvättstugan. superfint väder är de ute, så vi hade just lite springtävling. gick väll sådär i vans skor.. ;) okej, kitty vann iaf.. 
Lunchdejt med den finaste står på schemat om en timme, sen är de klippning & färgning kl 14. Sen ikväll/inatt kommer pappa hem! TJOHOOO, hinner iaf kramas & byta ett par ord innan de är dags för mig att åka till Arlanda. 
virkningen gick ju lite bättre denna ggn, kanske kanske lyckas bli en liten vante om jag har tur! :)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0