05-10-2011


åh åh åh, alltid lika underbart att åka ifrån luleå! hann inte byta om efter jobbet så åkte hem i arbetskläderna, men de fick gå för den här ggn. har myst med malin i gamla stan hela  dagen. de var välbehövt! fina människa! 
åkte hem med jacqline & nu är en kvällsdejt med tjejerna bokad. hundvakt ska jag vara i veckan också, detta börjar hemskt bra måste jag säga. eller aa. lite saker har talat emot mig idag, speciellt min älskade internetbank som vägrar fungera. men de gör ju inte så mkt att skjuta upp räkningarna lite till ;) 
var inne på favorit skoaffären också, föll för ett par nya älsklingar. och de mina läsare! de är inte varje dag jag hittar skor jag gillar! :) 







Kommentarer
Postat av: hanna

varför tycker du inte om Luleå?:)

2011-10-05 @ 20:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0