NY VECKA!


OH YES! ny vecka & jag som tjatat om de är nu lite lyckligare.
Igårkväll åkte jag in till luleå till de civila kompisarna jag hittat :) Snackade massa tjejsnack i några timmar tills de var dags att åka hem & lägga sig eftersom de var jobb idag. Skaffade gymkort på helex (ett gym i luleå) i två veckor tackvare Angelika. Så imorgon eftermiddag bär de av in till stan för lite kondition & sen Aqua Zumba, och jag som inte ens provat zumba på land. men de går nog bra. sjukt skönt att hoppa i plurret iaf! :)
Annars är livet i luleå precis som vanligt. 2 saker händer väll i mitt liv just nu, 1. Detox kur nr 2 är påbörjad från och med imorse, och denna gång är de 14 dagar (rekommenderas 28 dagar) men vette tusan om jag ska göra de. är lång tid de! :) nr 2 är att kusin har 30 års kalas v49, så då planerar jag att ta ledigt & åka hem. men vi får se hur de går med de!
tja!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0