Höst 2011


Fortfarande höst uppe i norr, känns helt sjukt. Förra året var de snö här uppe & hemma vid den här tiden. men jag klagar inte. kanske tillochmed slipper ta ut skidorna detta år! :)
bloggen har varit död pga att jag inte jobbat & att jag inte har haft ngn lust. men idag ska jag nog ta mig i kragen & skrapa ihop ett inlägg av de ni har "missat" sen mitt förra inlägg.
Nu börjar veckorna i norr lida mot sitt slut också (vet att jag tjatat om de länge), men nu är de mindre veckor än fingrar jag har på min ena hand. och då är de verkligen snart över! och jag är lycklig!
Och förresten! jag älskar att "råka se genom" personer i min närhet. så glad i själen att jag snart är OVER & OUT LULEÅ. då kan man liksom plocka de sötsaker som finns här uppe, som man föralltid kommer vilja ha vid sin sida. de fungerar inte riktigt så just nu. har gått in i rutiner, så nu biter jag i de äckliga äpplet & tar varje dag som den kommer (precis som jag gjort sen i augusti), men destu surare de är nu, destu lättare att säga puss & kram FUCK U om några veckor.
oj & oops massa svabbel, dags att leka loss! TJA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0