No wise words gonna stop the bleeding


jag har faktiskt ingenting att skriva, och om jag skriver kommer de bli helt tomma ord. men de är väll bättre än ingenting antar jag?
dagarna rullar på snabbare än snabbt, och de gillas just nu. igentligen vill jag bara att de ska bli augusti eller september, så livet kan gå vidare. känner att jag har fastnat lite. men va tusan.. de går över.
tackar gudarna för de fina människorna som står mig absolut närmst, ni är finast i hela världen!
och när jag kommer hem nästa gång ska jag ha de bättre än bäst, allt blir bäst oplanerat. men jag tänker träffa mina fina där hemma och bara leva. 





Kommentarer
Postat av: pappa

inn i vassen bra bild på er. Kram

2011-05-15 @ 11:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0