incident & lite lite lite depp


Ibland måste man fatta beslut som inte alltid är de roligaste, men fara & flänga får faktiskt vänta. vore idiotiskt att tacka nej till detta. så jag ska göra båda, de har jag lovat mig själv. men inte just NU, eftersom de krockar. 

sen så täntke jag dela med mig av en lite olycka som hände här om dagen, och de är nog bara tre personer som kommer förstå hur jävla ont jag faktiskt hade. eller aaa kanske fyra. Jag, joel, oscar och min syster.
jag skulle gå och lägga mig, tänkte dra av ansiktet med en våtservett, och de gick itne att stänga locket för nästa servett stack upp så jag skulle trycka ned den och fastnade med fingret då taggarna på andra sidan stack in i mina fingrar.
svårt att förklara. men försökte dra bort locket med våld. men de hade resluterat i att jag slet av toppen på fingret eftersom de var hårtplast. satt fast med högerhanden så jag kunde inte ta ngn vass kniv själv och börja skära i locket. ville inte heller väcka min älskade syster som jobbar så hårt om dagarna. så jag ringde hjälte joel, skypade med oscar och gick runt med panik efter 40-45 min. för er som inte vet de så dör köttet i fingret efter två timmar om de inte blir syresatt med blod. ringde sjukvårdsrådgivningen men de tog ju evigheter och tiden började bli knapp, ringde polises 11414 nr, blev kopplad vidare till ngn sos sjukvårdare, och jag ska nog gifta mig med han som svarade, han var hur lugn som helst och hörde på mig hur jävla ont de gjorde. 
gick och väckte min syster i storgråt. hon lyckades rädda mitt finger genom att såga upp locket tolv på natten! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0