i did it again...


kör ett citat från brittan.. ooops. men whatever. lever väll bara en ggn antar jag? 
helgen har varit toppen. veckan också, ngt seg kanske. men i fredags hade vi lite hejdå kalas och de stövlade in massa godingar i mitt kryp in. så tusen tack för en lyckad fredag! 
på lördagen begav vi oss mot ösmomarknaden, min vänner fyndade lite saker och jag fyndade en grillad korv, så jag var mer än nöjd. magnus pappa stefan fyllde 55 så efter ngra timmars sömn blev de mys hos familjen holmlund. begav oss mot freja där en reunion med 3 prickar uppstod. de tackade dem för! :) nätterna och mornarnas hemlighet behåller jag nog för mig själv.. :) 
som vanligt har jag slarvat bort flyg biljetten men drar en chansning på att jag flyger upp vid 8-9 tiden, om jag missar är de bara att åka hem och flyga upp imorgon bitti! 






tjolahopp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0