aldrig varit så vilsen i beslut tidigare


Nu har jag två alternativ, och de finns sina för- och nackdelar givetvis..
jag är dock glad att jag inte står tomhänt såhär nära muck iaf.. oavsett vilket av valen jag gör blir jag borta minst 4-5 månader. de rör mig egentligen inte ryggen men de svider att jag inte kan hålla de jag lovat vissa själar, speciellt en själ! men jag anser endå att mina val i livet får aldrig stoppas pga vänner eller ngn killes åsikter.. låter patetiskt men de sägs utifrån lite erfarenhet. jag ska helt enkelt fortsätta gå på magkänsla.. :)
jag har åkt på ngn nedrans förkylning efter valborg så jag ligger inne om dagarna och försöker krya på mig, lekt lite med sara vågar jag väll erkänna.
imorgon står stan på schemat om de blir ok väder!



fick sällskap av en söt liten filur under gårdagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0