VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR 2011


Haft två toppenveckor uppe i luleå, och trots att jag flertalet snubblat har jag kommit upp på benen igen. skön känsla! 
Igår kom jag hem för nio dagars permisson. gårdagen spenderades med de jag älskar mest. linn, en sväng till sara, hela vika gänget + magnus osv :) gilla gilla!  försökte ta igen big brother avsnitt igår när jag kom hem 03 någon gång, de gick sådär. jag somnade på datorn med alla lampor påslagna, oops :)
vaknade iaf sjukt glad och lyssnade lite petter & myste, drog mig till gymmet vid 11. mage & rygg, ska försöka trycka in ett konditionspass idag också, även fast jag är sjukt trött efter veckan som varit. 
nu blir de högmusik & massa mys här hemma, sen bär de av till lotta som fyller 40 :) världens bästa lotta!
Pusshej!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0