lycka och ångest


sjuk känsla, är lyckligast i världen för att min kära syster snart landar i sverige igen. samtidigt som jag har lite ångest. men de behöver jag inte dela med mig av. 
Gymmet på fm idag, vader, triceps, bröst och biceps. haha härlig blandning. plus att vi körde ett litet corepass som jag tagit med mig från lumpen. 
tänkte åka in och möta syster men jag kanske inte får tag i henne, så då känns de lite dumt. 
stannar nog hemma & fixar till de här. sen blir de big brother och promenad.  igår kollade jag på true grip eller vad den heter, var helt okej. länge sen jag kollade på en film till klockan 4 och inte ens var trött efter. somnade gott när jag väl kröp ned under täcket. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0