blir tokiiiiiiiiiiiig


jag är sjuk, alldeles för förkyld för mitt eget bästa. igår var de kalasande hos tamara då hon & linn fyllt år. kom hem vid 3 tiden (?), vaknade några minuter i ett idag. skööönt att sovit ut. men dagen spenderades lugn inomhus men efter några timmar fick jag spelet och i duschen innan jag drog på söndags middag hos bolle fick jag spelet. skrek till någon jay smith låt och började nästan klättra på väggarna.  jag är inte gjord för att vara instängd, alldeles sjuk. ursch. 
kom precis hem, ska krypa ner i sängen snart. 
får se vad morgondagen har att erbjuda. tar varje dag som den kommer just nu.
pusshej!



en mörkrädd jag sitter ensam i vardagsrummet, hur ofta händer de?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0