en av de bästa permissionerna


sista permissionen har varit så himla bra, har verkligen lekt av mig och väskan är sågott som packad och klar för en anställning ngra månader. dock så känner jag på mig att de kommer att bli en hel del nya inköp. man kan liksom inte ta med sig hela garderoben och resten i rummet.. tyvärr.. 
idag klev jag upp relativt tidigt, lyssnade på favorit musik och åkte till min favorit familj och sa hejdå! en vän ringde och sa att dem hade klantat sig och glömt summerburst biljetten hemma så de var bara att agera taxi halva dagen, med sofie såklart! nu har jag sovit en stund, packat och läst lite sjukvård. snart blir de till att möta upp sofie och iza för tjejmys innan läggdags.
Puss hej! lär ju blogga ngt i luleå! eller?





fy vad jag kommer sakna detta, lillkillen, SARA, bebismagen och hund(fan) ;) sorry älskade sara ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0