vart tusan vill jag!?!?!


känner att mitt liv behöver en liten vändning snart, min tid i luleå börjar lida mot sitt slut. de dröjer inte allt för många månader innan jag flyr norrland i hopp om att aldrig återvända ;) och då är de dags för en ny upptäcksfärd. men jag kan inte bestämma om jag ska fly länge eller bara några månader... har ju tre års plugg framför mig så de kanske är smart att dra en feting resa och sen komma tillbaka och känna att man måste göra något av livet. vi får se, mitt huvud har gått varmt de senaste dagar i hopp om att kunna bestämma mig. men går nog på magkänslan om några månader då de verkligen är dags att bestämma sig. 

idag klev jag iaf upp i tid (kl 10), de är sjukligt tidigt nu när jag är ledig. för att träffa finaste iza, vi gick en liten promenad runt hamnen och snackade om allt mellan himmel och jord. sen blev de en sallad från nilssons köttbod och sen plockade vi upp jacqline och satte oss på ringvägen och mös med glass och mat. 
har precis ätit taco i min ensamhet, börja städa upp här i lägenheten för de ser ut som ett krigsfält..... 

tjolahopp!

Låten: Hanna med Melissa Horn, beskriver nog de Du vill ha förklarat...

Visst finns det dagar som jag kan vara snäll och låtsas som förut 
Och visst finns det dagar som det kan göra ont att se dig ramla häromkring 
Det fanns en kärlek men den har brunnit ut 
Du fick för stor del av mitt liv, jag kunde inte andas tillslut 
Du säger att du minns och att det känns som igår 
Men det var för länge sen för att ens komma ihåg 
Och jag som trodde jag var kvar, jag har börjat på nytt 
Det vet jag när jag ser dig, vart har du tagit vägen

Det är att leka med eld när du drar upp det här igen 
För du ser i mina ögon att jag försvann för länge sen 
Det finns ingen att behaga, inget att förklara 
Inget att försvara, jag gav upp för länge sen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0