spanien juli 2011


yes, de var alltså dags att åka en gång till. men inte för att åka "hem" till spanien utan för att fira kära johanna som fyllde 22 år. Vi tre tjejer bokade och drog. en vecka med alkohol, nya vänner, sol och bad! Torrevieja utanför Alicante var destinationen. Resan började 5 på morgonen i torsdags, bilresan in var en upplevelse i klass och sen fortsatte allt som de skulle. på kvällarna när tjejerna blev trötta och ville gå upp i tid dagen efter fortsatte jag i min ensamhet och festa med mina nya vänner. och ja.. självklart spårade de på många plan. men som vanligt vet jag vilka ögon som läser bloggen. så de får stanna i spanien! ;)















ni får nog nöja er så, resten av bilderna jag har är nog hemligstämplade! 
PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0