Ångest?


just för att mitt liv är strålande och jävligt onajs på samma gång. najs: dels för att vara hemma igen, träffa alla fina. men onajs för en sak som hände igår.... dem som får reda på detta är personer som kommer stå brevid mig på altaret när jag gifter mig. visst, de kan hända alla... MEN de är så jävla komiskt att de händer mig, hos honom, just där! men de man inte dör av de härdar och jag looovar jag har lärt mig en  läxa, så jävla hårt!! well well, de finns fler av dem om de skulle sluta så illa... 
och jag bara älskar att inlägget känns/är helt svenskainkorrekt och att folk kommer tro att de är ngt helt annat jag lyckats med. men jag fortsätter svammla, de är kul att läsa om några år igen. för jag förstår ju allt.
IGÅR: jag har för första gången känt att en syn var både ngt så rätt och så fel. alla vet vi att killar kissar, och speciellt på fyllan.. men sen hur diskreta dem är.... igår stog en rätt lång "man" och lyckades visa hela paketet inför samtliga personer som gick från freja, inte direkt sååå mkt att hurra för dock men de är komiskt eftersom en grej jag inte kan förklara. hade de vart ngn random kille hade jag absolut inte brytt mig, bara kanske tyckt synd om honom och sen gått vidare. men just för att de är så komiskt så delar jag med mig av de. och personens närmsta lär ju läsa mitt fina inlägg. :) well well, vem bryr sig! jag har ett eget bekymmer att komma över. men de är inte så mkt att komma över, nu ska jag göra något av dagen. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0