hej alla fina!


igår kom liz förbi efter jobbet och vi fixade de sista med boardingkort & trams. sen blev de en promenad med ..., inte så värst hemlig person men klart de blir snack på thorssanflickorna så de får förbli "hemligt". 
nu har jag kastat ut mina klänningar, trosor, bh, och bikinis på sängen och jag tycker att jag är jätteklar med packningen. har kommit på 5463 saker jag glömt i luleå, så de som saknas när jag kommer dit får jag köpa nytt helt enkelt! 
Madi jane och mohombi på full volym, nu är de bara att tagga till inatt, för de är typ natt för mig när vi åker, snaaark! men innan dess ska jag träffa min fina liz och iza. och pappa hoppas jag! 

juste! när jag har tid och lust tänkte jag lägga upp ett inlägg om hur mitt år i lumpen har varit, och för- och nackdelar. men en stor fördel är ju att man har lärt sig massa tjejsaker, som bland annat att måla naglarna. sånt har jag alltid överlåtit till mina kära vänner att hjälpa mig med, men eftersom resultatet hade blivit värre än värst om jag överlåtit de uppdraget till någon av de 30 killarna jag hängt med de senaste året så har jag fått tagit nagellacket i egna händer ;) 






Kommentarer
Postat av: "thorsan tjejerna"

jag kan lova dig att ingen här snackar om dig, det enda jag har hört är att någon frågat vem tjejen med den stora hakan är som låter hela tiden ;)

2011-08-10 @ 13:52:07
Postat av: Anonym

ååh nej, stor haka.. mitt liv är förstört! hhaha

2011-08-11 @ 21:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0