förlåt! eller?


ja, uppdateringen, inte den bästa. men de glädjer mig lite i hjärtat att jag tappat läsare. jag tror nämligen att fel personer läser bloggen ibland. men vem har jag att skylla om inte mig själv?
vad har hänt då? 
jag har muckat, alltså jag är klar med "lumpen", nu är jag anställd och jobbar som soldat tills mitt hjärta säger ifrån. de är bra pengar och ett shysst jobb än så länge. så varför inte? 
just nu sitter jag hemma i nynäshamn och jag flög hem imorse, och är ledig i 20 heeeeeeela dagar. så fruktansvärt skönt! vad har jag planerat då? jo, ta vara på varje dag! och sen så har ju min sköna höna johanna fyllt år, så de blir en sväng till spanien för att fira henne!
just nu sitter mitt hjärta och blöder för chris medinas låt what are words, den är helig för mig! påminner om en person som borde funnits i mitt liv för flera år sen tills nu, och sen historien bakom låten är hjärtkrossande. så de är inte svårt att fälla tårar till den! och när jag såg youtube klippet om låten (american idol) satt jag på jobbet och stortjöt! "skönt att se att du också har känslor, Catarina!" sa tommy, "man tackar man tackar!" :) hahahaha
nu blir de byta om från grönt till civilt och sen träffa min lilltjej jag saknat sååååå! 
Puss!







Min hall i mitt nya rum! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0