ärsch


nu har jag lagt min energi och ork på att höra av mig och försöka ställa upp. och jag förstår att man kan få humörsvängningar i och med förutsättningarna. men om du väljer att börja stänga saker ute så är de helt upp till dig.  nu har jag gjort allt jag kan iaf. tjipptjillevipp med dig så länge!
igår hade jag en riktig vilodag, låg inne och kollade favoritfilmer och åt god mat. på kvällen blev de en promenad med liz i timmar, de behövdes. mötte även upp ett gamalt nylle som förändrats totalt, mot de positiva. så då blir man lite glad :) 
idag ska lägenheten fortsätta städas, kanske borde börja packa också! :) 





Kommentarer
Postat av: Anonym

patatisk!

2012-01-10 @ 21:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0