wow, vad hände? :)


i lördags gjorde jag ngt jag inte gjort på några år, ngt väldigt stort men så okomplicerat som jag tror de flesta parter kommer att må bäst av. mötte sen upp linn, kollade på halva filmen "28 dagar", för dem som inte sett den är den att rekommendera. älskar den! och desutom var den på vhs, inte igår liksom. köpte även den oändliga vandringen, hur underbart är inte de? 
gårdagen spenderades även hos kusinen som ska åka utomlands som entertainer. lite lekar och syster var även med så de var kul att spendera tid med henne! därefter blev de mys på kroken och hemma hos mig. OOOPS på en sak bara!
idag vaknade jag vid 16! skööönt, och ingen ångest alls eftersom jag behöver vända på dygnet eftersom de är nattjobb som väntar hela veckan. linn och jag har kelat med massa mys. gino och solsidan och massa snack! :) 
nu bär de av till gymmet till 23 tiden, sen är de bara att hålla ögonen öppna till morgontåget går!

oj oj oj, vad hände? tänker inte ha ångest alls, de mesta händer av en anledning. kul kul, mycket komiskt! :)



ha en bra vecka alla! blir säkert ett till nattinlägg innan de bär av! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0