oh yeah, nu pratar vi!


tänkte springa några kilometer på löpbandet, de råkade bli en mil. men de var skönt, skönt att inse att tiden på milen inte är vad den borde. nu blir de milen minst en ggn varje vecka jag är hemma (dvs. var tredje)! skönt med ett till delmål. och tiden ska tamefan bli minuter kortare varje ggn! 
innan jag drog till gymmet var jag och handlade lite mat till min kyl, fick bli en favoriträtt med långsamma kolhyrater. potatis med fisk och tomater, MUMS! och creme fraiche till såklart! såg för övrigt att jag stavat säsong med e, gulligt värre!



MUMS!

"Roaming through this darkness
I'm alive but I'm alone
Part of me is fighting this
But part of me is gone!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0