myslördag


skrev ett inlägg som försvann, så nu blev jag lite less. men skriver om för att mina fina ska kunna läsa! :) 

lördag: kidnappade sofie med flickorna vid sju tiden, sen bar de av förbi mörbyvägen en sväng, sen hem till mig. sen blev de st-vika-grabb-stormning som planerat. mysigt värre! :) 
liz och johanna fick med mig till bedarö en sväng, gick hem och började städa rätt tidigt, sen blev de några timmar välförtjänt sömn, mkt mysigt :P 
idag firade vi syster, dubbelmysigt. morgan (jessicas pojkvän) hade skickat en liten present också! THANKS MORGAN!
eftersom jag aldrig använder min digitalkamera så har jag insett att de blir mkt "ego pics" här i bloggen, men bara för att jag hatar att klicka in på bloggar utan bilder så får ni tyvärr leva med de! hittade webcam bilder sen igår också, dock bara på mig själv :( 



denna bild sen igår, haha vi satt i köket och pratade om 16 & 19 år. old school, sjukt kuL!



canadavantarna morgan skickade, brightass catarina som försöker titta på datorn samtidigt som hon ska ta kort.. suck! 



just nu sitter jag alltså & försöker plugga soldf till nästa veckas utbildning!

sara & linn, stora kramar till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0